האירוע יתקיים בתאריך
שני, 10 באוגוסט 2020
שעת התחלת האירוע:
09:30
-
11:00
מקום האירוע:
אונליין
הוספת זימון ליומן
The New CRM 2020
תפיסת שירות ומכירות, CRM בעידן של טרנספורמציה טכנולוגיות, ארגונית ואנושית
מערכות ה CRM הקלאסיות בארגונים, שימשו בעבר בעיקר כתמיכה למוקדי השירות ולהליך המכירות.
מחקרים כיום מראים כי מעל למחצית מהליך המכירה ללקוח מתבצע עוד בטרם הגעתו לבית העסק, באמצעות סקר שוק וקבלת מידע בעולם הדיגיטלי.
יד ביד עם השינויים הגדולים בעולם הטכנולוגי והופעתן של טכנולוגיות חדשות רבות - מסע הלקוח הלך ונעשה מורכב יותר ומצריך מהארגונים הערכות ותמיכה רחבים יותר.
כיום במרבית הארגונים מוטמעות מערכות ה CRM הקלסיות ואינן מאפשרות לארגון להתמודד בתחרות של העידן הדיגיטלי החדש.
על הארגונים לאמץ פלטפורמות מתקדמות לפיתוח שירותי ממוקדי לקוח וזאת באמצעות אימוץ טכנולוגיות מודרניות מתאימות – Customer Engagement Platform
תוכנית הכנס
09:30
CRM דור 4.0
09:30
פתיחת הכנס
עורך ראשי
אנשים ומחשבים09:40
ההרצאה תעסוק בהתפתחות ה-CRM מעבר מפתרונות לניהול פניות של לקוחות לניהול כולל וראיה 360 מעלות של הלקוח.
יועץ בכיר לארגונים
09:50
יצירת חוויית לקוח מנצחת בתקופה של אי וודאות
CX Solution Architect
SAP IsraelCX Solution Architect
SAP Israel10:00
Microsoft Dynamics 365 – Better Together
CTO
Prodware10:10
איך הופכים לקוח למרוצה? מענה מיידי ללקוחות מבלי להמתין על הקו
מנהל טכנולוגיות ראשי של CRM
אלעד מערכות10:20
מסע לקוח כאל באמצעות CRM ו RPA
רמ"ד פיתוח סיבל ואינטגרציה
כאל
כאל
10:30
סיפור לקוח - שלמה חברה לביטוח
מנהלת מחלקת CRM
אלעד מערכותמנהל אגף טכנולוגיות מערכות מידע
שלמה חברה לביטוח10:40
חוויית הלקוח ברשות הטבע והגנים
מנהל אגף תקשוב ומערכות מידע
ברשות שמורות הטבע
ברשות שמורות הטבע
10:50
איך מתמודדים עם מעל ל- 3,000 פניות ביום קיץ חם ושומרים על לקוח מרוצה?
סמנכ''ל מערכות מידע וטכנולוגיות
קבוצת תדיראן11:00
הרצאת עיריית ירושלים
מנהלת פיתוח, אגף מערכות מידע
עיריית ירושלים11:10
שימוש בעננים חכמים כחלק מתהליך של טרנספורמציה דיגיטאלית וכיצד מערכות ה CRM נכנסות לתמונה..?
מומחה ב-CRM
11:20
הרצאת משרד התיירות
מנמ"ר
משרד התיירות11:30
דברי סיום
עורך ראשי
אנשים ומחשביםהרשמה
ההרשמה לאירוע זה הסתיימה. נתראה באירועים הבאים!